یزدفردا : ميثاق‌نامه اعضاي ائتلاف سراسري رايحه خوش خدمت(حاميان دولت اسلامي )‌ که امروز عصر در تهران طی حمایشی به اطلاع عموم رسید كه متن آن به شرح زير است؛

« در محضر لايزال پروردگار و در پيشگاه مقدس قرآم كريم، با توسل به توجهات حضرت ولي عصر (عج) به عنوان جمعي از ياوران انقلاب اسلامي در آستانه سومين انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران با امضاء اين ميثاق‌نامه، سوگند ياد كنيم، چنانچه اين مسووليت خطير از جانب مردم شريف .بر عهده هر كدام از ما قرار گيرد، همه توان خويش را در تحقق اهداف اسلامي با رعايت اصول زير به كار گيريم.

1-دين مبين اسلام را كامل‌ترين پاسخ به نياز‌هاي فردي و اجتماعي انسان شمرده و ضمن الزام خود به رعايت موزاين آن، پاسداري از قانون اساسي جمهوري اسلامي به ويژه حمايت از اصل ولايت فقيه، همواره در ايجاد همدلي و وحدت در بين تمامي دست اندركاران اداره شهر خواهيم كوشيد.

2-با ايمان و اعتقاد عملي به انديشه‌هاي مبارك حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري، خود را موظف به تبيين آن افكار و تبديل آنها به راهكا‌رهاي اجرايي در حوزه خود مي‌دانيم.

3-همه تلاش و همت خود را وقف استمرار رقابت در خدمت رساني به مردم نموده و مي‌كوشيم تا مردم همچنان « رايحه طيبه خدمت» را از مجموعه‌اي كه در آن گام برمي‌داريم احساس نمايند.

4- با صداقت، ايمان و جديت در فعاليت‌ها، در عين استقلال در راي و نظر ، تلاش نماييم تا يكپارچگي و انسجام دروني شورا حفظ گردد.

5- در طرح‌ها و برنامه هاي شورا، با ترجيح مصالح عمومي، جهت گيري‌ها را به سمت همراهي و همدلي كامل با دولت خدمتگزار انقلابي پيش برده و زمينه‌هاي مديريت واحد و يكپارچه شهري را فراهم نماييم.

6-در انجام وظايف محوله روحيه بسيجي را سرلوحه قرار داده و ضمن رعايت ساده زيستي و پاك دستي، در هنگام ايراد نظرات به دور از هر گونه گرايش حزبي و گروهي تنها رضاي الهي و منافع مردم را در نظر داشته و با خلوص نيت حل مشكلات شهر و شهروندان را وجهه همت خود قرار دهيم.

7-از هرگونه بهره‌برداري‌هاي منفعت طلبانه براي خود و ديگران و استفاده از موقعيت خود دوري جسته و همه توان خود را مصروف خدمت به مردم نماييم.

8-آرمان خود را شهر اسلامي قرار داده و با تلاش در جهت تحقق اصول چهار گانه عدالت گستري ، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و پيشرفت، تعالي مادي و معنوي كشور كه خواست عمومي مردم از مجموعه حكومت است به مختصات اين شهر، متناسب با حيات طيبه اسلامي توجه كامل نماييم.

اين هشت بند در روز ولادت ثامن الاحجج حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام به امضاء(اينجانبان) 15 نماينده ستاد راحيه خوش خدمت رسيد، باشد كه با اجراي اين ميثاق نامه پس از انتخابمان، سهمي هر چند ناچيز در جهت آماده سازي ظهور حضرت وليعصر(عج) داشته باشيم.

لازم به توضیح است این میثاق نامه توسط پانزده کاندیدای این ائتلاف در تهران امضاء شد

  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا